تحلیل سئو و بک لینک رقبا
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

بهینه سازی وب سایت و تحلیل سئو بک لینک های رقبا در ساختار لینک های وب سایت تان می تواند بر رنکینگ های صفحات وب تان تاثیر بگذارد. حصول لینک های مناسب دشوار است درنتیجه اغلب  کسب سود از رقابت کنندگان جالب و مفید است.

مرجله 1: پایه و اساس را بررسی کنید.

پیش از کار کردن در لینک هایی که به وب سایت تان اشاره دارند، باید مطمئن شوید صفحات وب تان برای رنکینگ های بالا آماده هستند.

بدون داشتن وب سایتی ایده آل، دسترسی به لینک های خوب دشواراست. صفحات وب سایت تان باید متناسب با واژگان کلیدی باشد که می خواهید برای آن رنکینگ های بالایی را بدست آورید. درغیر اینصورت، برای واژگان کلیدی مناسب رنگینگ های بالایی رابدست نخواهید آورید. از ده بهینه ساز برتر استفاده کنید تا صفحات وب تان را با واژگان کلیدی تان متناسب سازید.

علاوه براین، ربات های موتور جستجوگر باید قادر باشند محتوای صفحات تان را معین کنند. خطاهای فنی بر روی صفحات وب تان دلیل عدم نمایش صفحات تان توسط موتورهای جستجوگر است. می توانید از ابزار ممیزی وب سایت برای بررسی صفحات وب تان برای خطاهای فنی استفاده کنید.

مرحله 2:سایت های صنعت مورد نظرتان را شناسایی کنید.

برای دسترسی به 5 واژگان کلیدی برتری که مرتبط با تجارت تان هستند گوگل راجستجو کنید و وب سایت ها را چک کنید که برای این واژگان کلیدی درصفحه اول نتایج به صورت لیستی درآمده اند.

احتمال زیاد 5 الی 8 وب سایت وجود دارد که برای تمامی این واژگان کلیدی بر روی صفحه اول نتایج ظاهر می شوند. سایت های برتری وجود دارد که درمرحله 3 استفاده خواهیدکرد.

مرحله 3: لینک های بسیارمهم سایت های برتر را بیابید.

برای یافتن مهم ترین لینک هایی که به سایت های برتر اشاره دارند، از ابزارهای ساخت لینک در ابزرهای سئو استفاده کنید.

سایت های ابزارهای لینک کیفیت لینک هایی را نشان می دهد که به سایت های برتر اشاره دارند. هرچه امتیاز تاثیرگذاری لینک LIS بیشترباشد، اهمیت لینک سایت نیزبیشتراست.

این وب سایت های مرتبط (لینک دار) از تاثیر عمده ای بر رنکینگ های سایت های برتر برخور دارند. حتی اگر تنها موفق شوید لینک ها را از برخی وب سایت ها دریافت کنید، رنکینگ های صفحه وب تان بطور چشمگیری بهبودخواهند یافت.

مرحله 4:سعی کنید بر روی این وب سایت های لینک قرار بگیرید.

آخرین مرحله مهم ترین مرحله است. راهی بیابید تا از این سایت های مهم لینکی را دریافت کنید.

خلاق باشید.

اگر مطلبی را به سایتی ارائه دهید، برخی وب سایت ها به سایت شما لینک می شوند. دیگر سایت تانیز در صورتی که به آنها کمک کنید مشکل شان حل شود، به شما لینک خواهندشد. راه های مشروع زیادی برای دریافت لینک از یک وب سایت وجوددارد.

حتی اگر بعضی از سایت های برتر تصمیم بگیرند به سایت تان لینک شوند، این احتمال بسیار وجود خواهد داشت که رنینگ های تان به شدت بهبودیابد.

سایت های رنکینگ  شده برتر از قبل صفحات مهمی را شناسایی کردند که باید به سایت تان لینک شوند.  از کار رقابت کنندگان تان سود ببرید و سعی کنید ازاین صفحات لینک هایی رادریافت کنید. ابزار های بهینه سازی سایت و طراحی سایت به شما کمک می کند تا بطور کارایی این کاررانجام دهید.





:: برچسب‌ها: تحلیل سئو,سئو,بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: